fredag 22 mars 2013

Fjällvandring i badet



Vi har bestämt oss för att vandra från Abisko till Nikkaluokta. Någonstans där på vägen ska vi klämma in Kebnekaise också. Det är några månader tills dess och det känns som evigheter. Så jag roar mig med att fjällvandra i badet. En perfekt avslutning på en lång arbetsvecka.


På köksbordet står det just nu två par nya kängor som jag går och klämmer på. Något av dessa par ska göra mig sällskap på den kommande fjällvandringen. Och de ska bli väl ingångna tills dess. Plötsligt känns det som att jag har väldigt ont om tid egentligen...

2 kommentarer:

  1. Miłej kąpieli :))). Nowe buty niech Ci dobrze służą na planowanej wycieczce. Pozdrawiam.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad härligt att ni ska ut och fjällvandra! Det har jag bara fått uppleva en gång när jag gick på Fritidsledarlinjen på Folkhögskolan, men jag känner starkt för att göra det igen, fast med mindre sällskap.

    Lycka till med planeringen och tack för att du brydde dig om mig tidigare!

    SvaraRadera